poniedziałek, 7 października 2013

22.

Oto kolejny odcinek programu "Na walizkach". Kręciliśmy go w Cetniewie, więc sport jest tematem przewodnim. Nabiegałam się po bieżni, popływałam w basenie, ćwiczyłam fitness. Walczyłam z instruktorami judo, z którymi naprawdę było śmiesznie. Instruktorzy i dzieciaki byli kochani, stwierdzili że mogę wpadać na lekcje kiedy tylko będę miała trochę wolnego czasu. Niektóre chwyty zapamiętałam, ale nie wiem czy potrafiłabym powalić kogoś na łopatki.

 Walczyłam floretem(szablą) z dziewczynką, która trenuje szermierstwo od dwóch lat. Nieważne że miałam na sobie strój dziesięcioletniego chłopca, w którym ledwo się ruszałam, ważne że udało mi się wygrać. Gdybym była młodsza na pewno zajęłabym się tym sportem zawodowo.
Szybkie tempo nagrywania materiału, sprawiło że nawet masaż "gorącymi" kamieniami nie był tak ciepły jakby się wydawało. Nawet w tym odcinku jest trochę programu kulinarnego. Koktajle, które przygotowałam były naprawdę pyszne. Jednak nic nie przebije smaku czekolady, którą zjadłam po nagrywaniu tej sceny.

 Dzięki temu, że uwielbiam uprawiać sport to podczas kręcenia odcinka czułam się swobodnie i luźno. Może dlatego nareszcie obejrzałam cały bez zasłaniania oczu i zatykania uszu:)
Oto link do trzeciego odcinka: http://www.pomorska.tv/videos/video/na-walizkach---cetniewo/

1 komentarz: