środa, 4 września 2013

18.

Nareszcie mogę podzielić z Wami pierwszym i drugim odcinkiem programu "Na walizkach", którego od początku czerwca jestem prowadzącą. Nagrywanie scen przysparzało mi wiele emocji-od uśmiechu do łez;p
Wiedziałam, że praca dziennikarza telewizyjnego lub prowadzącej jakiś program są trudne. Potrzeba wiele lat doświadczenia aby móc swobodnie "rozmawiać z kamerą". Mecze, konkursy Miss i inne tego typu wydarzenia dały mi trochę obycia z kamerą, ale to zupełnie coś innego. Zawsze stałam po tej drugiej stronie. To ja odpowiadałam na pytania. Ciesze się, że mogę teraz patrzeć na to z tej drugiej perspektywy. (mimo tego że dwudziestominutowy odcinek kręcimy dwa dni;p)

Kiedy dowiedziałam się, że jest możliwość aby prowadzić taki program byłam zaskoczona i pełna obawy. Ale stwierdziłam, że jest to kolejna poprzeczka, którą warto przeskoczyć.






Cudowna przygoda-praca ze świetną ekipa, podróżowanie, zwiedzanie, poznawanie nowych ludzi i ich nieco odmiennej kultury to dla mnie naprawdę wielka frajda. Swoją drogą-nie spodziewałam się że Pomorze może być tak ciekawe i zaskakujące. Miejsca w których gościłam były naprawdę urocze. Z chęcią tam kiedyś powrócę:)

Czasami coś wyszło, czasami niektóre sceny były problematyczne. Jak w życiu. Jestem zadowolona, że zdobyłam się na odwagę i spróbowałam. Mam nadzieje że będę mogła to kontynuować i dalej się rozwijać na tym polu.



                                                                 fot. Bohumil Trunecka (pomorska.tv)

Zapraszam do oglądania :)
Odcinek 1- http://www.pomorska.tv/videos/video/na-walizkach---wrota-kaszub/
Odcinek 2- http://www.pomorska.tv/videos/video/na-walizkach---ceipr/

4 komentarze:

  1. Jakie piękne zdjęcia, Kama :)
    Baaardzo fajny program. Z przyjemnością się ogląda. Ciekawe miejsca pokazane przez Ciebie w świetny sposób i z humorem ''...on też zwolni do 20 ? Co za stary dziad..'' :D Cała Ty ;) Podróże, poznawanie nowych ludzi i kultur, wyzwanie - ten program jest dla Ciebie ! ;)
    Czekam na kolejne odcinki.

    Pozdrowienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No i oczywiście powodzenia w dalszych odcinkach, oby tak dalej Siostro :*

      Usuń
  3. Witaj Kamilo,
    Jestem pod wrażeniem tego co robisz, jak podchodzisz do życia i jakie cenisz wartości. Obejrzałem wszystkie Twoje posty, i widzę jak stopniowo splot pewnych okoliczności otwiera Ci nowe możliwości kariery i ciekawe perspektywy. Te dwa odcinki cyklu "Na walizkach" oceniam jako bardzo dobre. Wnosisz coś nowego do tego typu programów, z ekranu aż kipisz radością na widok tego co wokół widzisz. Udziela mi się twój entuzjazm, tak trzymaj.
    Tak się złożyło, że w Sierpniu byłem w Szymbarku i na pewno miejsce to zasługuje na odwiedziny, a strefa poświęcona tułaczce Sybiraków robi ogromne wrażenie.
    Życzę ci dalszych sukcesów i kolejnych ciekawych programów, pozwolę sobie również zaglądać tutaj szukając inspiracji do moich wycieczek.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń