czwartek, 15 sierpnia 2013

17.


Łukasz, chciałam Ci podziękować za ten rok spędzony razem.
Za to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć nawet jak jesteś dwa tysiące kilometrów ode mnie.
Za Twoje opanowanie i rozwagę, kiedy niepotrzebnie się denerwuję.
Za to, że w Twoich ramionach czuje się po prostu bezpiecznie.
Za to, że jesteś zdecydowany w działaniu, kiedy ja mam problem ze zwykłym wybraniem batona w sklepie.
Za to, że potrafisz mnie rozśmieszać.
Za każdą bitwę połączoną z gilgotkami.
Za to, że mogę być “Twoim autobusem, w który wsiądziesz i przejedziesz dookoła świat.”
Za wszystkie Twoje pięknie rozbudowane i romantyczne zdania:*
Za to, że razem potrafimy przeskoczyć każdą przeszkodę.
Za pomysłowość.
Za zaufanie.
Za to, że przy Tobie pnę się do góry.
Za to że potrafisz przepraszać i dziękować.
Za każdy dzień spędzony z Tobą.
Kocham Cię.


1 komentarz: